2008年9月4日

議員配名導

近來留意到名牌導演為立法會候選人拍宣傳片,究竟,搵邊位好,以下,是我的推介:

.劉皇發→杜琪峰
──配搭完美,肯定能流露發叔的江湖魅力,不過,發叔又自動當選,大概會慳番幾百萬導演兼製作費,觀眾也無機會看發叔渣鎗扮酷,在煙圈之下談政綱。

.黃毓民→黃志強
──雙黃同樣粗中有細,亦黑亦白,我懷念的黃志強,當然是舞廳年代的黃志強,你想想,陳惠敏一角換上了黃毓民,一場練拳蒙太奇已經能令觀眾拍爛手掌,血脈沸騰,不過如今,一個信佛,一個信主,又夾唔夾得呢?

.霍震霆→張藝謀
──只因為今期這兩位傾得埋,何況大製作背後必須有大靠山,兩者合璧,我估張導演又可以暫停他的人文情懷,繼續施展他大紅大綠的魅力,我睇,霍先生雖然自動當選,也不會介意花少少錢,讓龍袍加身,吊埋威也呢。

.梁國雄→邱禮濤
──邱導演老早拍了梁耀忠,今次長毛選情告急,這位影壇長毛大概也應義不容辭,拔刀相助,只是兩人都有一頭長髮,大概應先搵搵有無洗頭水護髮素獨全力贊助,搞個獨家呈獻。

.葉劉淑儀→羅道邦
──搵張婉婷就是對不到題,似乎只是葉太過份一相情願,自以為有鍾楚紅、舒淇、張曼玉的影子,不如搵這位叫羅道邦的,雖然我都唔知是否真有其人,但相信只有這位羅姓導演才敢來一句「信有明天」。

.謝偉俊→王晶
──王晶雖然走商業路線,但早年的成功都算是計算準確,走位有道,今勻,謝律師捨尊貴而走旅遊,大有精心計算的味道,況且,要搞遮遮掩掩的通俗裸露,晶哥也有一手。

.陳淑莊→奚仲文
──永遠的中產時尚,企企理理,奚仲文搞形象又點會失手,就算故事未妥,條理欠順,奚導演應該都有法包裝靚靚,星味濃郁,只不過,小觀眾又永遠感覺虛虛空空,唔會捧場。

.曾鈺成→蔡繼光
──雖然兩人外型相像,但又唔好話我以貌取人,侮辱蔡導演,話哂兩人都曾以作育英才為目標,使命感強,只是,兩人講這一套又可能只做到另外一套,蔡導演的那套,叫撞板風流。

.何秀蘭→葉念琛
──橫掂都係孤君作戰,刀仔据大樹,倒不如試試以玉女包裝,搶搶年青人市場,一個唔覺意突然獲得千萬張票,也樂得有個千萬議員的額外稱號。

唉,玩完...但唔知點解,選舉報導都要加條尾巴,寫出同區有乜候選人參與,咁,不如,我話俾大家聽,我的候選導演還有徐克、許鞍華、王家衛、譚家明等等... 咁,又有無謂呢?

沒有留言: