2008年12月11日

你那邊幾點?

說亞視。人人開口埋口都在說亞視,高層、老闆、裁員、新聞、廣告、贊助,乜都有得講。

只是,電視不是說的,是睇的,就算公司變成talk of the town,就算高層成為 devil of the year,最重要的,是電視節目有無人睇,唔該,俾些少好節目我睇呢!我估,假如海洋公園無人去,那位盛智文又豈可繼續也文也武,猛搞出位宣傳呢。而現在,電視頻道繁忙,你說亞視偏向內地老土風格嗎?我就識得很多人,晚晚黃金時間轉看中央台劇集的,而我,間中亦會睇埋鳯凰衛視新聞,只要,有point有view,邊個敢說中國老土?新聞靠靚女,時事靠勁鬧,我想,這其實只是嘩眾的第一步,好希望,今次亞視的改革又唔會只行得一步半步。

其實,我速讀過管理學ABC,知道但凡一個職位的同事不停轉變,屢聘無效,說穿了,大多數是直屬上層的管理出現問題,而唔知道,亞視的股東、董事局又會否明白這條abc道理呢?

不過,講左咁多,我要聲明,我不是media planner妹妹仔或media director死老鬼。從來,電視節目於我,都只有好睇與唔好睇,那些幾多點幾多點,我是一丁點兒也不信的。講完。

沒有留言: