2009年3月16日

咁就係諮詢

我知,現在是海嘯,也是非常時期,但曾俊華和我一樣,每朝都會返工,好平常,但是,各大傳媒又是否有需要迫他每天講幾句無痛癢說話呢。

都唔知是新聞官迫令曝光,還是新聞採主真心真意,但曾司長連一年煲一頓的預算案都搞成一鑊怪味粥,咁就證明事與願違,有心未必有力,你看,事前有牛頭不搭馬嘴的電視答問廣告(笑得我),事後又漫畫、又視像、又家書,咁又點呢?最終是大部分總編、主筆、媒體老闆們都無法安撫,百家爭鳴,市民怒呼,我想說,廣告錢實在花得冤枉,相關的新聞官也真要打五十大板了。

所以,現在每朝見到曾局長,真是又怕他突然講錯說話,又惹來一堆指責怒罵,我想話,連我八卦小市民都唔想睇,不如唔好講啦,這種投票前的曝光率真是咁重要嗎,你估,你是黃毓民咩?

沒有留言: